| STÍNADLA |
Bohousek Zde
Rubriky
Nejčtenější články vydané v posledních 30 dnech
Prahou Jaroslava Foglara

Bydliště
Pracoviště
Klubovny
Tábořiště
Místa inspirace

Foglarovský svět
Tipy a vzpomínky pište na info@bohousek.cz, předmět: Prahou Jaroslava Foglara
Foglarovky
Bohoušek doporučuje

Komentáře

ke článku: Idnes.cz (9. 7. 2020): Brigády ve Sluneční zátoce nechceme, odmítají foglarovce majitelé lesů
ze dne 10.07.2020, autor článku: Bohoušek

Komentář ze dne: 17.07.2020 15:56:59     Reagovat
Autor: - Nezávislý foglarovec (@)
Titulek: Kůrovec kůru kouše
Tak, a Menhart a jeho "hurá-aktivity" dostaly od Miroslava Janouška a spol., co jim patří. A Sdružení přátel Jaroslava Foglara se do toho nechalo tak blbě namočit! Není to pro sdružení dobrá vizitka. Foglarovci tak stojí před veřejností v Adamově rouše - a kůrovec dál kůru kouše.

Komentář ze dne: 18.07.2020 01:35:41     Reagovat
Autor: - ANONYM (@)
Titulek: Za dobrotu na žebrotu
Proč Nezávislý foglarovec neuvede přezdívku, kterou užívá běžně jinde? (To je řečnická otázka.)

Za dobrotu na žebrotu a jako by Sdružení mohlo za to, že se pak jednotlivci někde hlásí. Tady to pak taky dostanete od jednoho, co tak rád používá několik přezdívek, sežrat, to je fakt lepší se na takové aktivity vykašlat. Poučení pro příště nejen pro Sdružení a nejen pokud jde o stromy.

Komentář ze dne: 23.07.2020 12:19:25     Reagovat
Autor: - PetrV (@)
Titulek: typická menhartovina
„Mrzí nás, že to dospělo k takovému nedorozumění. S majiteli jsme jednali a byli jsme s nimi domluveni. Bohužel, jak se o sbírce a brigádách začalo více mluvit, couvli. Nejspíš je vyděsil humbuk a diskuse, které se kolem toho strhly,“ říká mluvčí Sdružení přátel Jaroslava Foglara (SPJF) Martin Vérteši.

Sova je slušný a důvěryhodný člověk, který jistě nemá zapotřebí si vymýšlet. Ale ve své roli se chtě nechtě občas musí uchýlit k menšímu mlžení. Pravdou je, že jeden dotaz na pana XY nemusí znamenat frontální souhlas (vážně nemám informace, jak jednání probíhala, a zda byla). A taky není žádoucí si to pokakat s jistým nejmenovaným Menhartem.

Jako symbolické gesto to je možná dobrý nápad, proti kterému nic nemám. Ale zjevně byl špatně vykomunikovaný. Ono je to těžké, pokud máte v sobě dobroserskou mantru, utkvělou představu, že víte, co je pro příjemce dobra správné, nebo že dokonce víte, že příjemce o to nestojí, ale vy víte, jak je to pro něj strašně užitečné, tak mu to vecpete třeba násilím. No a pak se to samozřejmě vrátí jako bumerang.

Nicméně není mým zájmem v tomhle nedorozumění někomu máchat čumák. Jen jsem na pozoru, pokud jde o nějakou "menhartovinu".

Komentář ze dne: 23.07.2020 12:29:09     Reagovat
Autor: - PetrV (@)
Titulek: dotace
Ještě bych připomněl tento odstavec:

Obnovovat porosty se chystá i vlastník lesů podél zátoky. Chce ale postupovat postupně a podle vlastního uvážení. „Můžu si na sazenice požádat o dotaci. Nepotřebuji, aby tu lidé říkali, že na mě musí být nějaká sbírka,“ konstatoval.

Popravdě ta jedna věta ukazuje v plné nahotě, o co v tomto problému jde především, a sice megazlo v podobě peněz s donucením vybraných od jiných lidí. "Já nekradu, já čerpám," jak by řekl soudně uznaný agent StB Bureš.

Pokud ta reakce ze strany lesníků je taková, jaká je, kvůli dotacím (na které by možná nemohli dosáhnout, kdyby měli četu dobrovolníků), pak je to navýsost odporné.

Komentář ze dne: 28.07.2020 15:53:29     Reagovat
Autor: - Janoušek (18mm@seznam.cz)
Titulek: Kůrovec
Jenom pro upřesnění, pan Jeřábek řekl mohu si požádat o dotace. Nikde nečtu požádám si o dotace. Přesně tímto způsobem dochází k problémům, uváděním nepřesných nebo zkreslených informací.

Komentář ze dne: 31.07.2020 10:03:52     Reagovat
Autor: - luhan (@)
Titulek: Opět to podstatné
Nebýt toho, že celá akce je nepovedenou menhartovinou, nevznikl by ani další balast kolem kůrovcové kalamity ve Sluneční zátoce. Stejně jako se kdysi vyprávěl vtip, že Vasil Bilak měl na výučním listu krejčího napsáno "nepustit k sakům", platí i pro Menharta: nepustit k pořádání a organizování ničeho kolem našich foglarovských věcí!! Maximálně ať si pořádá svůj "Příměšťák"!

Komentář ze dne: 31.07.2020 15:25:08     Reagovat
Autor: - Krizmen (@)
Titulek: Nesouhlasím
Rád bych se na tomto místě Menharta zastal. Letos to bude třicet let, co se známe. Menhart má po ta léta celou řadu originálních nápadů, díky kterým se foglarovské aktivity posouvají vpřed. Navíc tyto nápady dokáže realizovat a také se pod ně podepsat. A že se něco občas nepovede, je úplně normální. Můžu mít na různé věci jiné názory. Ale vždy rád napíšu - Menharte díky za vše, co děláš.

Komentář ze dne: 31.07.2020 16:57:02     Reagovat
Autor: - Winoga
Titulek: Také nesouhlasím
Menharta také znám jako člověka, který se opravdu snaží a bez něj by velká část akcí, které proběhly v Praze a okolí, se vůbec neuskutečnila. I tuto akci připravoval s velkým nasazením a skiutečnou nabídkou pomoci. Nezdařilo se to, úspěch nemusí nastat pokaždé. Ať kritizuje někdo, kdo toho pro SPJF, nadaci a oslavu díla JF dělá nejméně tolik jako Menhart a je úspěšnější. Ostatní ať se zamyslí: "Co dělám já a jak jsem ve své snaze úspěšný?"

Komentář ze dne: 31.07.2020 22:25:17     Reagovat
Autor: - ANONYM (@)
Titulek: Má problémy se sebou, tak otravuje život druhým
Tyhle řeči proti M. a proti Nadaci a Sdružen (a proti Albatrosu, proti p. Šantorovi atd.)í vede stále tentýž člověk, akorát mění přezdívky (a určitě mění připojení, aby to nebylo nápadné). Je to stále kritika pro kritiku, navíc s mnoha argumentačními fauly kombinovanými s vyloženým lhaním.

P. S. Kdyby náhodou, tak pro toho dotyčného: Nestydím se za své jméno.

Komentář ze dne: 04.08.2020 19:09:55     Reagovat
Autor: - Martin Rosol (rosolmartin@seznam.cz)
Titulek: Souhlasím
s Krizmenem a s Winogou. Menhart stojí za celou řadou foglarovských akcí - výprav, her, soutěží, naposledy letos ve Sluneční zátoce, nebo loni na Večeru světel. Také organizace příměšťáku (již několik let po sobě) vyžaduje velikou obětavost. Při tolika aktivitách je pochopitelné, že třeba někdy "šlápne vedle". (I když stále nechápu, co je konkrétně na nabídce pomoci se zalesněním špatného). Proto si myslím, že lepší, než Menharta kritizovat, by bylo lépe mu také občas s něčím pomoct, nebo se pustit do nějaké té "naší foglarovské věci" sám!

Komentář ze dne: 06.08.2020 15:48:59     Reagovat
Autor: - Menhart (Menhart@Stinadla.cz)
Titulek: Válka světů
Přátelé i nepřátelé,
děkuji všem, co se mě zde zastali. Jsou to zrovna lidi, co mě znají z různých akcí, protože taky něco dělají pro ostatní a vědí, že to stojí spoustu práce a námahy. A to při přípravě akce, tak i při realizaci. U zalesnění SZ zatím k realizaci nedošlo. :-)

Pro všechny kritiky a další čtenáře - nejsem takové pako, co by nechalo spustit celostátní sbírku na zalesnění Sluneční zátoky, mluvilo o tom v rozhlase i v televizi a nemělo to domluveno. Je mi 55 let a opravdu jsem už něco zažil, něco organizoval a nějaký smysl pro zodpovědnost už opravdu mám.
Ano, nic nebylo písemně, ale byly stanoveny mantinely a pravidla, která se asi nějak porušila (nikoli vinou SPJF nebo vlastníků). Ale ukazuje se, že je to celé křehké podloží a vstupují do věci místní poměry a vlivy, které se těžko předpovídaly.

Ve hře není jen pár stromků nebo osud akce, kterou spolurealizuji, ale i docela zásadní věci pro naši foglarovskou komunitu a už u přípravy sázení se ukázalo, že výkřiky diskutujících na webu bez znalosti faktů dělají akorát zbytečně "zlou krev". Proto se zde nebudu k ničemu vyjadřovat a dávat tak podnět k dalším zbytečným diskuzím.
Existuje v SPJF nějaký tým pro sázení stromků ve SZ, kde jsem členem. Můžete nám pomoci. To je lepší než zde psát anonymní bláboly.

Kdo chcete pomoci finančně, můžete na dozatoky.jdem.cz - sbírku jsme vzhledem k hysterii některých omezili, ale je stále živá. Platí také možnost si zasadit stromek ve SZ a mít na něm cedulku se svým jménem v rámci projektu SPJF v oblasti lesní pedagogiky. Můžete tedy mít stromek s vaším jménem, když přispějete finančně, ale také - když budete fyzicky sázet stromky. O brigádě budeme zájemce včas informovat. Pište klidně na můj email.

Stále platí, že ALVARÉZ POTŘEBUJE JEN STATEČNÉ A SILNÉ...
Pěkné léto všem.


Komentář ze dne: 06.08.2020 20:46:57     Reagovat
Autor: - Libor 'Donald' Čája (LCAJA.SENOV@CMAIL.CZ)
Titulek: Jak pravil br. Žižka ...
... Nepřátel se nelekejme a na množství nehleďme.
Nazdar, Menharte!
Nic si z toho nedělej.
Donald
... okopávat (kotníky), to jim jde, ale vzít motyku, vykopat díru a zasadit stromek, ...
A jistě jsi si vědom, že každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán.

Komentář ze dne: 20.08.2020 13:34:24     Reagovat
Autor: - Tam tam (@)
Titulek:
Menhart je zlo. Kdyby se necpal mezi foglarovce, bylo by všechno už dávno v pohodě a mnohem méně hádek. Už by měl konečně odejít do ústraní. Má neustále potřebu do všeho a všem kecat a nikdo nemá sil ho odstranit na vedlejší kolej. Bude dobře až si to uvědomí on sám. Ale na to nemá koule. Čím dříve zmizí u veřejného života, tím lépe.

Komentář ze dne: 20.08.2020 15:46:34     Reagovat
Autor: - Sběrač (@)
Titulek: S Tam-tamem souhlasíme
V tomto jsme ve Dvorcích s Tam-tamem zajedno. Kam Menhart šlápl, tam tráva foglariamu zežloutla.

Komentář ze dne: 21.08.2020 22:43:04     Reagovat
Autor: - Libor 'Donald' Čája (LCAJA.SENOV@CMAIL.CZ)
Titulek: Takovou opici, jako jseš ....
Nazdar, kamarádi!

Když 'tam-tam', přišla mi na mysl latinská písnička, kterou jsem, jak až teď zjišťuji zpívával (v 5. řádku latinského textu) foneticky zkresleně ("Tamtam simiam"):

Amavi te, puella,
iam te habet collega,
amavi te, puella,
iam te nolo.
Tantam simiam,
in via inveniam
amavi te, puella,
iam te nolo.

Přeloženo do češtiny:
Měl jsem tě, holka, rád,
už tě má kamarád,
měl jsem tě, holka rád,
už tě nechci.
Takovou opici
najdu na ulici,
měl jsem tě holka rád,
už tě nechci.

Poslední dva řádky jsme však s oblibou zpívávali takto:
"takovou opici,
jako jseš ty!"
A tato verze se mi pro zakončení(?) předmětné diskuze jeví jako lepší!

Howgh!

Komentář ze dne: 21.08.2020 23:58:50     Reagovat
Autor: - ANONYM (@)
Titulek: Pořád jeden a tentýž, na to mám čuch
Vidím to tak, že Tam tam a Sběrač jsou jedna osoba a jde pořád o stejného člověka, který tu už několikrát kopal, na základě fabulací a nesmyslů, někdy ani toho ne, proti Menhartovi (a nejen proti němu). Menharta neznám, pár dalších jen zprostředkovaně, ale už si díky stylu i obsahu komentářů dotyčného můžu být jist, že pravda ohledně osob, které napadá, je vždy někde úplně jinde, než kde ji vidí on. Takže jeho počínání je vlastně užitečné ;-) Takže díky, nemocný člověče!

Komentář ze dne: 23.08.2020 15:39:35     Reagovat
Autor: - PetrV (@)
Titulek: komentáře k příspěvkům
Několik týdnů jsem nesledoval Bohumila, a vidím, že se vyrojila spousta komentářů, víceméně reakcí na ty moje :).

Není mým účelem hodnotit výsledky něčí práce, to spíš nechť posoudí jiní. Netvrdím, že Radek Petr sedí s rukama v klíně, naopak je to člověk s tahem na bránu, za kterým mluví výsledky. Bohužel ty jsou motivovány jeho zvláštní osobnostní a přístupem k lidem. Ten lze ve zkratce shrnout jako "já vím nejlépe, jak máte existovat, žít, jaké hodnoty máte vyznávat, a pokud tak nebudete činit, pokálím vás". Právěže vnucováním své vůle, rozeštváváním lidí, jejich hatováním masivním dílem přispívá k "blbé náladě" ve foglarovském hnutí. Jistě, takových lidí je víc, ale právě on díky své známosti prostřednictvím aktivit, jež koná, vyčnívá.

Pokud někdo volá po tom, aby namísto kritiky předvedl výsledky své práce, tak za sebe rovnou říkám - žádné nemám a žádné nebudou. Dokudou budou v tomto divném hnutí vynášeny do nebes takovéto zjevně narušené osoby, pak opravdu nemám moc zájem přispívat. To, že semtam udělám nějaký obrázek nebo přispěju do Bobří stopy nebo zafunguju jako průvodce na Čermákově výstavě, to je věc jiná, protože je pro konkrétní osoby, kterých si vážím. Já se angažuju v jiném světě, kde, troufám si říci, jsem úspěšný dost a nestydím se za to.

Navíc vstupenkou k nějaké kritice není předvedení vlastní práce. Až se foglarovská komunita oprostí od tohoto levičáckého náhledu na svět, možná v ní nebude tak zatuchlý vzduch.

Komentář ze dne: 23.08.2020 15:45:11     Reagovat
Autor: - PetrV (@)
Titulek:
Ne, já si opravdu neměním jména :D. Narozdíl od osobnostně narušeného ANONYMa mi o nic nejde. Věci ve foglarovské komunitě mě tak nechávají v klidu, že je mi lhostejné, jak si kdo bude moje příspěvky vysvětlovat. Nicméně věčné útoky Radka Petra na osobu zástupce vedoucího v našem skautském oddíle nemohu ponechávat bez povšimnutí. ANONYMovi bych doporučil, aby namísto silně amatérskému zhodnocení mého duševního stavu se radši zamyslel nad obsahem toho, co píšu, a proč to asi píšu.

Komentář ze dne: 23.08.2020 18:53:48     Reagovat
Autor: - ANONYM (@)
Titulek:
-Věci ve foglarovské komunitě mě tak nechávají v klidu,

že v každém druhém komentáři se ke komunitě dotyčný vyjadřuje a někoho si bere do klávesnice.

-Několik týdnů jsem nesledoval Bohumila,

a když ho zase sleduje a napíše, tak to je zrovna ve stejnou dobu, co sem z ničeho nic napsal i někdo jiný, kdo napsal komentáře souhlasné s jeho. Jaká to náhoda.

Komentář ze dne: 23.08.2020 20:45:57     Reagovat
Autor: - PetrV (@)
Titulek: :D
Pane, nevím, kdo jste, ale jste učiněný chudák. Popravdě mi vás ale není líto.
Jen nevím, komu svoje lejna cpete? Co tím chcete dokázat? Že jste korunovaný trotl? Na to se nepotřebujete do mě strefovat, to je jasné od prvního komentáře. Nebo myslíte, že mi svými výkaly nastavujete zrcadlo? Opět na omylu, pro mě má cenu názor kvalitních lidí a hlavně neanonymních.

Myslím, že by bylo fajn, kdybyste si našel jinou zábavu, ale nebudu vám radit, že :). Naopak budu rád, když budete přispívat i nadále, docela se vaším smutným životem bavím :)

Komentář ze dne: 23.08.2020 20:50:15     Reagovat
Autor: - PetrV (@)
Titulek: redakci Bohouška
Domnívám se, že komentáře jistého ANONYMA by měly být smazány, neb nejsou k věci, jsou zbytečně útočné, osobní a nemají zde být.

Doporučuji tedy zvážit jejich smazání.

Komentář ze dne: 25.08.2020 23:36:51     Reagovat
Autor: - Přéma Kubala - Volejbalista (@)
Titulek:
Když se podíváte na ty přezdívky, které jdou tady a jinde na této stránce proti Menhartovi, a vlastně nejen proti němu, protože lidí, které PV pravidelně uráží je mnohem více, tak si višmněte, že jde o přezdívky na jedno použití. Přijdou, flusnou a zase odejdou.

A taky si všimněte, jak ty komentáře od těchto lidí jsou velmi souhlasné s názory právě PV. Taky to, jak většina podporovatelů Menharta je ostatním známa jako lidi z masa a kostí. Jsou to reální lidé a mají pádný důvod ho podpořit. Ověřitelným kopalem je jen jeden. Ke kterému se přidává kupa různých přezdívek, které předtím nikdy nikdo neviděl a obsahově jsou si komentáře ohledně kritiky Menharta od těchto uživatelů velmi podobné až stejné a formou je to taky stejná žumpa.

Opravdu to vypadá jako by někdo na svou podporu přidával komentáře s podobným obsahem, aby to vypadalo, že ho další v jeho názorech podporují.

Žádat o mazání komentářů, když chvíli předtím píše o levičáctví, to je víc než úsměvné. Ještě úsměvnější jsou ty důvody, kvůli kterým by měla redakce mazat, protože pak by tu nezůstal skoro žádný komentář od samotného žadatele.

K samotné akci s brigádami - každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán a pak těmi, co nemají o věci ani ponětí, náležitě komentován, zejména když je to pověstná hůl na bití psa. Aktivní lidé ať se nenechají kecama otrávit a návštěvníci bohouška ať se nenechají otrávit opruzujícími existencemi.

Komentář ze dne: 26.08.2020 19:29:08     Reagovat
Autor: - Menhart (@)
Titulek: Petře V. a ostatní,
dovolím si pomíchané věci rozdělit, aby "bylo jasno".

Sázení stromů ve Sluneční zátoce a sbírka
Aktivita SPJF běží dál v náhradní variantě (s městskými lesy) ve stejném půdorysu původního projektu (lesní pedagogika a "adopce" stromů sazeči a přispěvovateli s cedulkou na stromech). Nebude to, žel, (díky správci areálu, který to vypustil i do médií) kolem pomníku JF, ale jinde v Zátoce. Brigáda je plánována na jaro, takže zatím není avizována. Svolavatelem brigády bude asi samotný předseda SPJF, já to jen domlouval a připravoval.

Útoky na vedoucího oddílu, kam chodil Petr V.
Před 5 roky jsem náš letitý spor se Slávkem popsal na www.iklubovna.cz/clanky/email-2805
Slávek Janov používal emailovou adresu jaroslav.foglar@email.cz. Vše o tom je popsáno v článku a nebudu to zde opakovat. Byla to velká kauza a hodně nepříjemná, ale nakonec jsme se se Slávkem dohodli na řešení.
Já mu dal knihu Hoši od Bobří řeky v ruštině a on za to přestal tento email používat a přístupové údaje k tomuto emailu mi dal v zalepené obálce pro Skautskou nadaci JF, která má obálku od té doby uloženu, ale ani ona logicky tento email nepoužívá z úcty k JF.
Tak jsme se po dlouhých a nepříjemných tahanicích se Slávkem dohodli a tak se také stalo a od té doby nemáme žádný problém - nebo já aspoň o žádném nevím.
Slávka uznávám jako foglarovského nadšence a protože i já sám organizuji nějaké foglarovské akce, tak vím, že tomu Slávek věnuje hodně času i elánu a smekám před ní, ale i před každým dalším, který jen nepíše negativní výmysly, ale opravdu něco pozitivního dělá pro "Foglara", děti atd.

Není to tak dlouho, co se zde na Bohouškovi vymezoval Petr V. také vůči Slávkovi a oba si to v komentářích před námi všemi vyřizovali.
Nerozumím jednání Petra V., ale před nějakou dobou sám veřejně (asi na FB nebo zde?) napsal, že měl hodně těžké dětství a možná jeho neustálé útoky na lidi kolem s tím souvisí. Já se na Petra V. už dávno nezlobím. Ani, když psal na Skautskou nadaci JF dopis proti mně a ani při jeho jiných útocích.

Petře V., přeji ti vše dobré.
Hezky fotíš a jsi i aktivní písař, tak se zkus nasměrovat k nějakým trvalejším hodnotám. Uvítal jsem tvůj kratičký příspěvek v poslední Bobří stopě. Píšeš i o Vesmíru a tam jsi úspěšný.
Nechci a nemohu ti radit, ale DRŽÍM TI PALCE, ať se najdeš a neplácáš se ve zbytečných  komentářích.
Zkusím přijít na zářijovou akademii, abychom si se Slávkem a tebou vyříkali z očí do očí co je za problém.
Tobě i všem pěkný zbytek léta.
    Menhart

Komentář ze dne: 27.08.2020 20:51:42     Reagovat
Autor: - PetrV (@)
Titulek: Přemkovi
Přemku, garantuju vám, že OPRAVDU nemám zapotřebí vymýšlet si fake jména. Moje komentáře jsou kritické, uznávám, možná proto, že krom nějakého fandovství jsem žurnalista. Čili jde mi o věc, nikoliv protlačení nějakého názoru nebo poplivání nějakých lidí. Žádost o smazání nebyla motivována tím, že by mi komentáře nějakého anonyma vadily, ale protože mohou být obtěžující pro čtenáře. Pokud by byly smazány i moje komentáře, nebráním se tomu.

Ještě jednou, jsme ve svobodné zemi (stále ještě) a je možno se svobodně vyjadřovat k čemukoliv, měrou slušnou a kultivovanou, o což se snažím (netvrdím, že vždy zcela zdárně a bez ztráty kytičky).

Díky za pochopení.

Komentář ze dne: 28.08.2020 21:43:54     Reagovat
Autor: - Libor 'Donald' Čája (LCAJA.SENOV@CMAIL.CZ)
Titulek: ................
Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho časopisu! Redakce

Komentář ze dne: 29.08.2020 11:52:33     Reagovat
Autor: - Libor 'Donald' Čája (LCAJA.SENOV@CMAIL.CZ)
Titulek: Vše smažte!
Děkuji za přínosnou informaci o smazání mého textu!
Je dobré vědět, na čem člověk je.
Prosím proto příslušného 'deletanta' (od delete ... mazat; neplést s 'diletantem', což je někdo jiný, i když, kdo ví?), aby smazal vše, co je zde spojeno s mojí bídnou osobou.
Slibuji, už 'to' neudělám! :-)

Komentář ze dne: 29.08.2020 13:59:46     Reagovat
Autor: - PM (petr@molka.cz)
Titulek: Smazaný komentář
Komentář zcela mimo diskusi. Smazané komentáře archivujeme a uchováváme i IP. Myslím, že použitý titulek příspěvku může být některými chápán jako urážlivý a do foglarovského světa se nehodí. Své vyjádření lze psát různě - každý dle své ho vychování, morálních zásad i dávky provokace. Takže nejlépe zkusit ještě jednou a lépe. Určitě se to tentokráte povede. Držím palce...

Komentář ze dne: 30.08.2020 17:47:14     Reagovat
Autor: - zvídavý (sk@ut)
Titulek: Pojďte se podívat na nové záběry Jezerní kotliny ...
https://www.televizeseznam.cz/video/poznavame-cesk o/lom-amerika-zakazana-krasa-kousek-od-prahy-64087 802#dop_ab_variant=415402&dop_req_id=zo4QUoJGZ Bs-202008301541&dop_source_zone_name=hpfeed.sz nhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_mediu m=sekce-z-internetu

Komentář ze dne: 30.08.2020 18:34:45     Reagovat
Autor: - zvídavý (sk@ut)
Titulek: Pojďte se podívat na nové záběry Jezerní kotliny ...
https://www.televizeseznam.cz/video/poznavame-cesk o/lom-amerika-zakazana-krasa-kousek-od-prahy-64087 802

PŘECHOZÍ ODKAZ MĚL CHYBY, PARDON

Komentář ze dne: 18.09.2020 17:44:50     Reagovat
Autor: - Libor DONALD Čája (LCAJA.SENOV@CMAIL.CZ)
Titulek: Nevhodný příspěvek, ...
..., který jste z Bohouška smazali mi, prosím (není-li to proti něčemu) vraťte.
Předem Vám děkuji!
Donald
P. S. Mimořádně jsem si ten příspěvek neuložil a rád bych si ho přečetl a upamatoval se na něj.

Komentář ze dne: 22.09.2020 19:28:46     Reagovat
Autor: - Janoušek (slunecnizatoka@seznam.cz)
Titulek:
Menharte, mám již plné zuby toho co mi přisuzuješ. Nic sem do médií nevypustil. Pouze jsem uvedl, že: Opětovné zalesnění lokalit je čistě na majitelích pozemků. Mají na to pět let. Nemají zájem, aby za ně někdo organizoval sázení stromů. Udělají si to, jak potřebují,“ řekl provozovatel rekreačního zařízení ve Sluneční zátoce Miroslav Janoušek.
Aktivita foglarovců ho rozzlobila. Tvrdí, že zveřejňují něco bez patřičné domluvy s vlastníky. „Ozývají se mi lidé, že přijedou sázet, a já o ničem nevím,“ zlobí se.
Ani jeden článek jsem do médií nezadával!!!
Jediný kdo někomu něco sdělil jsi byl ty chlapče. ČTK to sdělil Radek Petr ....

Sdružení přátel Jaroslava Foglara chce pomoci s obnovou lesa u Sluneční zátoky poblíž Ledče nad Sázavou. Les kolem slavného Foglarova tábořiště napadl kůrovec, v nejbližší době bude vykácený. Sdružení spustilo online sbírku na podporu vysázení nového lesa, do zátoky chtějí jeho členové také jezdit na brigády. ČTK to sdělil Radek Petr ze sdružení, který akci inicioval.
Místo u řeky Sázavy, kde Foglar se svým oddílem dlouhá léta tábořil, podle sdružení kvůli kácení lesa ztrácí svůj charakter. "Rozhodli jsme se nabídnout majitelům pozemků pomoc a urychlit znovuzalesnění zátoky," uvedl Petr.
Sobotním happeningem si foglarovci v zátoce připomenou 75 let od konání Tábora svobody, který vedl Foglar ve Sluneční zátoce v roce 1945. Na louce postaví repliku tábora. "Přijede také poslední žijící pamětník tohoto tábora, sedmadevadesátiletý Song z Foglarova oddílu," uvedl Petr.
Jaroslav Foglar (1907 až 1999) ve Sluneční zátoce tábořil v letech 1925 až 1945, stala se také předlohou pro jeho knihu Hoši od Bobří řeky. Od roku 1997 připomíná spisovatele v zátoce památník, u něhož se každoročně koná setkání příznivců Foglarova díla a jeho pedagogického odkazu.
Sdružení přátel Jaroslava Foglara letos slaví 30 let existence. Připomíná také to, že před 100 lety vstoupil Foglar do skautu, kde později dostal přezdívku Jestřáb.

A zde je další: V reportáži hovoří Menhart....

I Foglarovu Sluneční zátoku u Ledče nad Sázavou už mění kůrovec. Zítra se o tom ostatně na svém setkání přesvědčí fanoušci spisovatele, který tam jezdil jako táborový vedoucí dvacet let. A zátoku vepsal do jedné ze svých nejznámějších knih.
V reportáži hovoří Menhart o vyhlášení veřejné sbírky a jsou zveřejněny ukázky z dokumentu Jestřáb od Bobří řeky (1994), který vznikl za spolupráce SPJF. Reportáž si můžete prohlédnout zde.
https://www.ceskatelevize.cz/porady/10118379 000-udalosti-v-regionech-praha/220411000140619-uda losti-v-regionech/video/774753?fbclid=IwAR26b62N9I i5YW1GwA4la2Y9qonpzzjQF3-TmEtXvHrINz5gE2gDnYh34ck


To jsi byl ty kdo již 19.6.2020 zalesňoval něco co ti nepřísluší a mluvil do médií, to ty máš neustálou potřebu se zviditelňovat.

Již nikdy si mou osobu neber do pera!!!


Komentář ze dne: 22.09.2020 19:49:00     Reagovat
Autor: - Janoušek (slunecnizatoka@seznam.cz)
Titulek:
A ještě jedna věc je zarážející, toto jsou slova Martina Vértešiho z 9.7.2020

„Upravili bychom..

Pokud se s vlastníky lesních porostů v zátoce SPJF nakonec přeci jen nedohodne, peníze, které se podařilo za dosavadních pár týdnů sbírky nashromáždit, použije jiným způsobem. V zátoce by ale měly zůstat. „Upravili bychom památník Jaroslava Foglara a jeho bezprostřední okolí,“ poznamenal Martin Vérteši.
Jak může někdo upravovat něco někomu, bez jeho svolení a mluvit o tom jako o hotové věci. Památník a ani předmětné pozemky pokud vím, nepatří do majetku SPJF.
Tohle jednání mi přijde velmi zvláštní a zavánějící dobou nedávno minulou, tam se taky nikdo vlastníků neptal, jestli může něco upravit.

Komentář ze dne: 23.09.2020 11:18:54     Reagovat
Autor: - (@)
Titulek:
Míra Janoušek ze Zátoky uhodil na hlavičku. Snad si to ty hlavy jmenované v jeho reakci dostatečně uvědomí a stáhnou se už konečně ústraní!

Komentář ze dne: 23.09.2020 22:01:18     Reagovat
Autor: - PetrV (@)
Titulek: komentáře pana Janouška
Trošku mě překvapila dikce příspěvků pana Janouška, ale po bedlivém přečtení s nimi musím souhlasit (to není důležité) a panu Janouškovi poděkovat (to už je důležitější, proto obtěžuji svým komentářem). Jsem z celé věci opravdu smutný a není mi dobře. Bohužel jsme si ještě nezvykli na nějaké vlastnické právo, předměty jemu podléhající často považujeme za obecní, společenské, tedy společné všem. Jak za komárů, kdy vše patřilo všem, ale ve skutečnosti nikomu nic.

Opravdu bych rád apeloval na dodržování principů demokracie, kam bez pochyby patří i právo na vlastnictví určité věci. A neobcházení tohoto práva velkohubými prohlášeními do médií. Pokud toho nejsme schopni, je lepší neříkat vůbec nic a držet se stranou.

Foglarův odkaz a Foglarův život opravdu NEJSOU SPOLEČNÝM MAJETKEM. Toto je zvláště ve foglarovské komunitě, plné dětinských a osobnostně nevyzrálých lidí, třeba stále připomínat. Neupírejte si právo na rozhodování o foglarovských záležitostech, které vám nepřísluší. A nepřísluší ani členům jeho oddílu, kteří POUZE byli členy oddílu, ale nic víc, natož těm, kteří se považují (samozvaně) za Foglarovy přátele nebo Ty Správné Foglarovce.

Jen dodávám, že zmíněnému Radkovi Petrovi jsem víceméně totéž, co je výše uvedeno, sdělil na poslední schůzce Akademie Jaroslava Foglara.

Komentář ze dne: 23.09.2020 22:33:18     Reagovat
Autor: - Miroslav Janoušek (slunecnizatoka@seznam.cz)
Titulek: e-mail
Tento email jsem dnes obdržel:

Dobrý večer, pane Janoušku,

jednalo se Vám někdy o skutečný odkaz Jaroslava Foglara nebo pouze o ekonomický aspekt s tím spojený?


Aleš Deutsch,

Má odpověď bude možná pro někoho překvapivá, ale pro jiné třeba ne. Byl jsem vtažen do problematiky vašeho sdružení zcela proti mé vůli, naprosto mne nezajímá Foglar a jeho odkaz, berte to prosím na vědomí. Mám svou činost a vy též, já nezasahuji do té vaší a vy na oplátku nechte na pokoji tu mou.

Dobrý večer, pane Deutschi,

nechápu o co vám jde, co vlastně řešíte a co vůbec chcete. Vaše otázka ohledně ekonomického aspektu je, řekl bych, drzá. Nejsem politik, nikde se neangažuji, nečerpám dotace a jsem ve svých nemovitostech. Už mě nechte na pokoji.

Odkaz Jaroslava Foglara mne naprosto nezajímá v jakékoli jeho podobě. Nebýt Miloše Vraspíra (Bobra), kterého si velmi vážím, bych již dávno červnový víkendový pobyt vašeho sdružení v kempu zrušil. Jeho ekonomický aspekt je pro mne zanedbatelný, ale zcela nenahraditelný po lidské stránce. Před 15 lety naprosto neznámí lidé, dnes kamarádi, na které se vždy těším. Až jednou Bobr a lidé kolem něj (myšleno OLD BOYS) z jakéhokoli důvodu nebudou moct jezdit, nebudu tuto akci dál podporovat a zajišťovat služby v našem kempu s tím spojené. Doufám jenom, že to bude ještě mnoho let trvat a mezi tím vyroste stejně dobrá generace lidí jako je Miloš Vraspír.
Laťka je nasazena příliž vysoko a myslím, že pro dnešní generaci foglarovců takřka nedostupná. Mnohá velkohubá prohlášení některých členů a příznivců SPJF sdružení pouze poškozuje, ale to vy zcela jistě víte.

S pozdravem

Miroslav Janoušek

Komentář ze dne: 23.09.2020 22:39:41     Reagovat
Autor: - PetrV (@)
Titulek: k Martinovi, Krizmenovi, Winogovi
Nutnou podmínkou pro kritiku není vykonání vlastní práce. To je sockomoušská premisa, která v demokratické společnosti prostě neplatí. Nikdo nikomu nedrží flintu u hlavy s tím, že musí to či ono dělat. Pokud se do něčeho kdokoliv pustí, není povinností kohokoliv mu za to děkovat. Dělám mraky práce, dobrovolné a neplacené, a rozhodně mě za to nikdo nepochválí, spíš si užiju držkovou, že nestíhám.

Naopak třeba já patřím k těm, kterým je vždy velmi trapně, že se někomu za vydařenou akci či podnik nepoděkuje, a snažím se to napravit za ostatní. Vyjádřit podporu, zájem.

Pak je tu ovšem druhá strana mince, a tou je záměr. Pokud je řada aktivit motivována snahou to někomu natřít, polechtat svoje ego a ukázat, jak jsem nesmírně důležitý, pak si takové aktivity a takového záměru a jeho nositele prostě nemohu cenit. Bez ohledu na cokoliv dalšího. Absolutně v tom nemá co dočinění nějaká osobní animozita a podobně. Jde jen o ten záměr. A ten mnohdy bývá falešný. A já se mám k falešným lidem s dobroserskou mantrou na pozoru.

Když jsem před dvaceti lety byl u psycholožky pro zhodnocení vhodnosti mé práce s dětmi, ptala se mě, co mi činnost s dětmi přináší. Odpustil jsem si kecy, jak je to strašně společensky významná aktivita a podobně. Řekl jsem, že mě to prostě baví; tečka. A to mi pochválila s tím, že pokud budeme uvažovat jinak, pak jsme pro děti nebezpeční. Asi nemusím říkat, že mi dala vysvědčení, které si můžu zarámovat.

Komentář ze dne: 24.09.2020 00:43:03     Reagovat
Autor: - Anonym (@)
Titulek: Bohoušek je i tak hezký web
U komentářů některých se vždy musím přesvědčit, jestli jsem opravdu na Bohouškovi a ne na nějakém blogu narcistiního grafomana.

Ale jak se vždycky ten nahoře vzteká, když někdo přijde s kritickým názorem na cokoliv, co se jemu líbí, např. ohledně ilustrací. To je najednou keců o tom, jak kritik nic nedokázal a neměl by se tedy kriticky vyjadřovat ;-)

Aspoň je tu veselo. Ale vyměnil bych to za doby, kdy sem dotyčný nechodil a místo něj sem přispívalo mnohem více lidí a nebyla z toho tady chvílemi diskusní žumpa.

Komentář ze dne: 24.09.2020 01:14:34     Reagovat
Autor: - PetrV (@)
Titulek: deviant anonym
Deviantní anonyme, pokud nemáš co říci (napsat) k věci, tak raději nic nepiš. A zvláště ne slova, která neznáš, pak zbytečně ztrapňuješ sám sebe :). Kdybys vystudoval aspoň základní školu (což zjevně v tvém případě nehrozí), jistě bys věděl, že se správně píše NARCISISTNÍ. Tak nepoužívej cizí termity, zvláště když nejsi v dobré konvici, protože je tu rizoto, že to skončí fiatem. Každý se tváří jako suvenýr, a pak se mu to vrátí jako buzerant - jako se teď stalo tobě!

Komentář ze dne: 24.09.2020 02:34:04     Reagovat
Autor: - Anonym (@)
Titulek: Bohoušek je stále i tak hezký web
Slovo narcistní je naprosto v pořádku, stejně jako slovo narcistický, které jsem chtěl původně napsat (v jiném spojení) a po opravě mi zůstalo navíc i.

Pokud jde o správnost zápisu nebo význam slov, tak se jedinci, kteří to dotáhli s odřenýma ušima na gympl a dál ani ň, nemusejí obávat, že bych tápal. Nejen díky svému vzdělání, ale i díky praxi, vím naprosto přesně, co ta slova znamenají a jaké problémy dotyčným (a pobavení jejich okolí), kterých se týkají, přinášejí. Stejně tak jsem poučen i ohledně významu deviant, deviantní.

Ale nepochybuji, že vy taky. Jen z jiné strany barikády. A zda se budete vracet, a to v jakékoliv podobě, to samozřejmě záleží čistě na vás, já jsem doporučování druhým, nejen ohledně toho, zda by měli psát, či nikoliv, dalek.

Menhartovi přeji, pokud se pustí do vysvětlování, ač veřejně nebo soukromě, hodně sil, a ať mu ty síly zůstanou i po vysvětlování ;-)

Komentář ze dne: 24.09.2020 05:21:17     Reagovat
Autor: - Karafiátův brouček Kůrovec (@)
Titulek:
Pro p. Janouška:
Píšete:
Jediný kdo někomu něco sdělil jsi byl ty chlapče.
Pouze jsem uvedl, že: ...

Tím, že jste něco uvedl, jste i sdělil. Je putna, jestli jste si něco někde něco zadával nebo ne. Tak pak nemohl být Menhart jediným.

Pokud jste něco ohledně toho, k čemu se vyjadřuje Menhart, uvedl do médií, a to sám uvádíte, tak jste to vypustil do médií. Je to totéž.

Přisuzuje vám to, co se objevilo v médiích a co vy sám tady připouštíte jako to, co jste uvedl. Naučte se číst, než si vezmete někoho na paškál.

Vy sám jste majitelem Památníku nebo bezprostředního okolí, že víte, že úpravy proběhnou bez svolení dotyčných? Velkohubý jste tu pak vy, když předhazujete Menhartovi něco, co sám přiznáváte a pak ještě píšete o dobách dávno minulých na základě předjímání toho, že někdo bude dělat něco bez dohody nebo svolení.


Pro anonyma:
To je snad jasné, že jde o překlep. Nebo napsané písmenko navíc. Proč se před nějakým evidentním cvokem obhajujete?

Pro Petra V:
Internetová jazyková příručka Ústavu pro jazyk český:
https://prirucka.ujc.cas.cz/
Narcistní - nalezeno.
Narcistický - nalezeno.
Narcisistický - nalezeno.
NARCISISTNÍ - nenalezeno.

Komentář ze dne: 24.09.2020 09:02:02     Reagovat
Autor: - PetrV (@)
Titulek: Bohoušek je stále i tak hezký web
Mám Bohouška rád :). Krom kopy velice zajímavých informací o foglarovkách a Foglarovi je tu i výjimečná možnost vidět malost lidí. A to mě vždy pobaví :).
PS: Ano, ohledně inkriminovaného slova jsem se i já spletl. Přece jen bylo po jedné hodině ráno a už jsem nemyslel. Nic to nemění na faktu, že jakýsi Anonym (moc anonymní není, když se dá zjistit jeho domicilo :)) je zoufalý chudák, jehož jediným smyslem života je stalkovat, co jsem kdy kde napsal, v marné snaze mi nastavovat zrcadlo. Opakuji, že to dělat může, ale pro mě to má pramalý význam, neb poučení si beru od lidí na úrovni, nikoliv od debila.

Komentář ze dne: 24.09.2020 13:37:21     Reagovat
Autor: - (@)
Titulek:
Kůrovec už nenahlodal jen kůru smrků ve Sluneční zátoce, ale i mozkovou kůru některých diskutujících jedinců, Pozor: To, že tento příspěvek je přidaný pod komentář předchozího diskutujícího X.Y., neznamená, že je to reakce na tento příspěvek. Patří pod ty výlevy, které jsou evidentními bláboly. Ale celkově nahlodaných mozkových kůr je mezi tzv. "Foglarovci" habaděj!

Komentář ze dne: 24.09.2020 14:52:38     Reagovat
Autor: - Anonym (@)
Titulek:
M. Janoušek, to naběhnutí a ostrost je zbytečná, vzhledem k už uvedenému a hlavně k tomu, že článek působí jak působí. Menhart si nevymýšlí, nelže, odkazuje na to, co jste sám řekl, případně napsal, lidem od novin. To tu sám uznáváte, že jsou to vaše slova. Nepíše o zadávání článků, ale o vypouštění do médiíí a něco někam sdělit ohledně této problematiky může být v kontextu to vypuštění, jak o něm Menhart píše. Ten článek na idnes.cz je psán tak, že tím prvním, kdo něco doslova vypustil do médií jste byl vy. Nemusíte si zadávat články (to na idnes jakožto soukromém médiu snad ani nejde), aby článek vznikl, stačí novináře informovat a oni sami se o zbytek postarají. A přesně takto ten článek působí. Jestli jste v tom nevinně a jenom jste takzvaně šel kolem a vás se novinář ptal, aby pak vaše slova použil v článku, tak se zlobte na autora článku, ne na Menharta. Ten článek totiž působí přesně tak, že M. J. v článku uvedený hned na začátku, který je i citován, byl tím důvodem, proč článek autor napsal.

A jestli vás naprosto nezajímá Foglar, pak je trošku podivné, že o něm píšete na webu slunecnizatoka.cz, minimálně v části O areálu - Histore. Pak dává částeně dotaz pana Deutsche ohledně ekonomického aspektu smysl, ač i já uznávám, že mu po tom je, slučně řečeno, velké kulové. Buďto se ale na Foglara nebudete odkazovat vůbec, pak mohou být vaše slova ohledně toho, jak vás Foglar nezajímá, brána vážně, nebo ho sem tam někde zmíníte, a není na tom nic špatného, ale těžko pak můžete dělat, že Foglar jde naprosto mimo vás. A k jeho odkazu, který vás též nezajímá - nebýt toho odkazu (a Foglara samotného), rozhodně o ubytování u vás nebude takový zájem, jaký je, protože dost lidí jezdí do Sluneční zátoky jenom kvůli Foglarovi, potažmo jeho odkazu.

Karafiátův brouček Kůrovec, jím uvedeno narcisistní se též používá.

Splete se někdo jiný, je to vždy důvod pro exhibici dotyčného. Splete se dotyčný, je to vždy důvod pro obhajobu ve stylu "nic se neděje, tak jsem se spletl, no a co, upozorňovat na to je ale od každého ubohé" :-) Narcisistní se ovšem též užívá, není to chybně. Ale zase má dotyčný jasno v tom, že návštěva Bohouška a čtení komentářů, které tam druzí dobrovolně zanechávají, případná reakce na ně, je stalking.

Mé bydliště, a to ani má ip adresa, skutečná, zcela jistě zjistit nejde, protože to nezjistí ani ti, kteří mají přístup k mým přístupovým údajům zde. Kdybych sem své bydliště ale i přímo uvedl, tak i poté jsem stále anonymní. Tři termiti a hned je z toho třikrát přešlap větší než malý od zdejšího suteréna :-)

Karafiátův brouček Kůrovec, jím uvedeno narcisistní se též používá.
Souhlasím s tím, co píšete ohledně toho sporu. Jestliže pan M. Janoušek přiznává, že něco uvedl, tak přece v kontextu toho, co napsal Menhart, to vypuštění do médiíí může být, a z toho článku prostě vyplývá, že bez p. Janouška by ten článek vůbec nevznikl. Jestli tomu tak není, tak za to nemůe Menhart, já, ale autor článku. K tomu jsem s dovolením vyjádřil v tomto komentáři výše.

Komentář ze dne: 26.09.2020 14:41:44     Reagovat
Autor: - PM (@)
Titulek: Dojmy a fakta
Názory v této diskusi mnohdy vychází z dojmů (anonymních) pisatelů. Fakta zůstávají stranou a tak se někteří dopouští toho před čím varují - unáhlených závěru které nestaví na skutečnosti, ale na své představě světa, resp. toho jak oni si představují že má nejen foglarovský svět vypadat. Vědí jak se v něm mají lidé chovat, jací mají být, ale neberou v potaz osobnost, jiný pohled na svět okolo. To je smutné a zároveň varující.

Komentář ze dne: 26.09.2020 21:07:13     Reagovat
Autor: - Jolanda (@)
Titulek: Srouby a matice
Doporucuji pana Anonyma ignorovat. Nereagovat na nej. Delat jako ze neexistuje. On a psycholog? To spis psychopat. Pomatenec jako Dernet.

Komentář ze dne: 26.09.2020 22:54:39     Reagovat
Autor: - Anonym, deviant, narcistní grafoman a psychopat (@)
Titulek:
PM. pokud jde o mě, jako anonyma, tak nevycházím, minimálně v tom sporu o "přisuzování" z dojmů, ale z faktů. V tomto případě z toho, co je napsáno. Pokud někdo napíše, že má plné zuby toho, co mu druhý přisuzuje a sám přiznává, že do médií něco uvedl a v těch médiích je to podáno tak, že článek vznikl především na základě jeho aktivity (jestli tomu tak nebylo, tak není vina Menharta, že to autor článku tak podal), tak Menhartova slova o vypouštění do médií stojí na pevném základu.

Že Menhart něco sdělil ČTK nehraje roli, protože a) sdělil informaci ohledně sbírky, o kterou tu ohledně toho, co kdo komu přisuzuje atd., vůbec nejde; b) Menhart nepopírá, že někde něco sdělil, jenom napsal, v jistém kontextu, že správce něco vypustil do médií. K tomu viz můj předchozí komentář i odstavec výše.

Ten kolovrátek ohledně anonymů by už mohli někteří utnout, protože na podstatě v mnohých diskuzích vůbec nehraje roli, jestli se někdo podepíše Jirka, Pepík, Božena Němcová nebo uvede své pravé jméno a do komentář přihodí odkaz na naskenovanou občanku.

Jolanda, milý Jolando, nejsem psycholog a nikdy jsem nebyl. Nic takového jsem ani nenapsal a zdaleka neznamená, že když z praxe znám jistý druh lidí, že musím být automaticky psychologem (nebo psychiatrem, sociálním pracovníkem apod.). Klidně mě ignorujte, milý Jolando, já už to nějak přežiju ;-)

Kolikrát si říkám, že ani já nebudu už reagovat, ale když sem pak někdo vtrhne a začne kopat na všechny strany, a k tomu předhodí argumentaci hodnou desetiletého dítěte, tak mi to holt nedá a rozporuji to. Ať už v rámci boje za zdravý rozum, logiku a argumentaci nezatíženou argumentačními fauly, nebo čístě pro narování rovnováhy, kdy se tu z některých dělají když ne přímo zločinci, tak minimálně vyvrhelové, kteří páchají jen samé zlo a to na základě fabulací, a když ne přímo fabulací, tak poskládaných skutečností tak, aby z toho vznikl závěr, který se pisateli hodí do krámu.

No, a že sem tam pak ve zhrzené reakci na mě je nějaká osoba vulgární a já se tomu částečně přizpůsobím, ale tak, aby bylo zřejmé, že to škádlení, na rozdíl od toho někoho jiného, který (napsal bych kteří, ale mám pocit, že jich je méně než dva ;-)) s tím začli, beru jako legraci a svým způsobem rád posloužím jako hromosvod pro vybití frustrace dotyčných, je pak holt důsledek. I vám, milý Jolando, posloužím jako hromosvod, to my psychopaté děláme často a rádi ;-)

A nebojte, že si nevšímám, že jsem v tomto počínání až na naprosté výjimky osamocen. Vzhledem k tomu, že nejsem do těch pří ani nijak zainteresován a dotyčné osobně neznám, maximálně jsem je někdy potkal nebo viděl při různých setkáních apod., tak by možná bylo lepší se na to vybodnout, i pro klid některých jedinců (deviant a debil tímto zdraví pana antisockomouše "vše smažte, protože se mi to nelíbí, bude to pro dobro všech" :-)) a pro celkový klid Bohouška. Budu o tom miminálně uvažovat ;-)

P. S. Sakra, přihodit pár slov o tom, co všechno umím, co všechno znám a jak jsou ostatní špatní a škodí všemu a všem, tak bych se mohl místo jako Anonym prezentovat jako Narcistní grafoman. Tak jo.

Komentář ze dne: 27.09.2020 14:20:42     Reagovat
Autor: - PetrV (@)
Titulek: prosba Alpínovi
Ahoj, šlo by nějak zařídit, aby v Bohnicích měli pacienti kontrolovaný přístup k internetu a řádně se dohlíželo na to, co do světa vypouštějí?

Věřím, že by ubyla spousta naprosto bezcenných příspěvků i zde.

Dík a přeju mnoho zdaru a modrou oblohu :)

Komentář ze dne: 27.09.2020 18:29:39     Reagovat
Autor: - zvídavý (sk@ut)
Titulek: PetrV je nechutný obchodník s foglarovkami ...
a tady na stránkách, které se věnují odkazu a smyslu tvorby Foglara, pokrytecky radí a hodnotí přispěvatele ... Foglar kdysi vynalezl fantastickou mediální zkratku pro lidi, jakým byl například EM: .... "charakterově vadný člověk" a tím je také PetrV

Komentář ze dne: 27.09.2020 19:13:27     Reagovat
Autor: - (@)
Titulek:
Anonyme, vždyť grafoman taky seš. Kdo má ty tvé bláboly na stovky řádek dokolečka číst? Jsou to samé pseudointelektuální obraty a zdůvodnění, vysvětlování a moralizování. Jdi se léčit!

Komentář ze dne: 27.09.2020 20:22:48     Reagovat
Autor: - Anonym (grafoman, který by se měl léčit) (@)
Titulek:
Reakce krátká, inspirovaná některými komentáři ostatních:
Anonyme, meleš nesmysly. Jsi evidetně chorý a hloupý člověk, ty bys sem vůbec neměl psát. Tohle sockoumoušské přesvědčení, že lidé musí psát jen to, co se vám líbí, je levičácký mor dnešního světa. Omezuješ se na osobní rovinu a do diskuze jsi ničím obohacujícím nepřispěl, ať už tě tady nevidím! A pozor, vím kde bydlíš!
;-)

Reakce dlouhá:
Anonyme číslo 2, nemoralizuji. Neříkám nikomu, co by měl nebo neměl dělat, nebo to dělám výjimečně. Na rozdíl od druhých. Jen se stavím proti určitému jednání, v případě internetu projevům. A to je rozdíl.

U sporu Menhart X Janoušek se snažím o to, aby se na spor p. Janoušek, který Menhartovi něco vyčítá, podíval jinak a zauvažoval, jestli Menhartovi, alespoň v tom, co se týká těch médií, nekřivdí. Aniž bych byl sprostý nebo útočný. Jestli to učiní nebo ne (a jestli to vůbec bude číst) je už na něm, já předložil argumenty, proč je s tím "přisuzováním" když ne přímo vedle, tak proč to rozhodně není tak černo-bílé, jak to staví.

Na jednu stranu tu moralizují jiní ohledně toho, jak jsou lidé okolo Foglara rozhádání, jak dělají to či ono špatně a měli by se začít chovat správně, na stranu druhou, když se, i když ne přímo lidi okolo Foglara, tak lidi, kteří se podle uvedeného nepohodli kvůli něčemu, co se Foglara týká, někdo snaží když ne udobřit, tak aspoň vrátit z rozhádáné a emocemi živené úrovně na úroveň, kde se počítá to, co kdo opravdu řekl a v jakém kontextu, tak to je podle některých asi taky špatně.

Já bych se měl jít léčit, protože se mi příčilo a příčí, když někdo píše, že Š je vejlupek, chtěl využít Nadaci k vydělání milionů, že A. lže o prodeji knih, že M. páchá zlo atd., což tu zůstává bez povšimnutí a když ne přímo bez doporučení se jít léčit, tak i bez jakékoliv reakce, že to je, mírně řečeho, přes čáru, zvláště když autoři takových výroků jen blábolí a nejsou schopni své výkřiky do tmy a obvinění podložit argumenty nebo je možno tyto jejich výkřiky velmi snadno vyvrátit? :-) Psychotesty a další vyšetření mé psyché podstupuji pravidelně, a minimálně na základě toho jsem naprosto v pořádku.

Mohl bych komentáře omezit na Jste hloupí (nemocní, deviantní, anonymní atd.,) a píšete nesmysly, jděte se péčit, X je vejlupek, Y je špatný člověk; jako to dělají jiní a vystačí si s tím celý život (a s jim podobnými si i skvěle pokecají), ale přijde mi to hloupé a objektivně to je, v diskuzích, prostě nedostačující. Se svými ubohými 200 úhozy za minutu jsem schopen text tohoto komentáře napsat asi tak za deset minut, s pauzou na opravy a s jedním závěrečným přečteným na závěr za patnáct (tento jsem i s přípravou kávy stihnul za dvacet), tak předpokládám, asi mylně, že to ode mě nejsou žádné textové nálože, kterou by průměrný čtenář nezvládl přečíst za dvě tři minuty (ti lepší za jednu až dvě). Ale pro radost všech, nebo minimálně většiny, sem už psát nic nebudu. Těch patnáct minut několikrát týdně mohou věnovat něčemu užitečnějšímu.

Komentář ze dne: 27.09.2020 23:51:05     Reagovat
Autor: - PetrV (@)
Titulek: noční režim
Dle pravidel léčebny (https://bohnice.cz/zakladni-informace/domaci-rad- nemocnice):

... Povinnost dodržovat noční klid začíná ve 22:00 hodin. Zapínat rozhlasové a televizní přijímače po této době je možno jen se svolením lékaře, případně ošetřovatelského personálu. V době nočního klidu je možno používat pouze noční světlo. Světlo v pokoji může v této době rozsvěcet jen zdravotní personál z nutných léčebných důvodů...

Mám za to, že v léčebně panuje anarchie a chaos, když její pacienti mohou i po 22. hodině psát bláboly na Bohumilovi. Myslím, že by bylo dobré s tím něco provést.

Komentář ze dne: 28.09.2020 15:42:08     Reagovat
Autor: - (@)
Titulek:
Toto je vtipný komentář. Blázinci vládne blázinec ..

Komentář ze dne: 28.09.2020 18:44:13     Reagovat
Autor: - Jižanský uhlobaron (@)
Titulek:
Jediný komentář napsaný po 22. hodině je ten pod PV. To se mu pokus o vtip moc nepovedl, obrátil se proti němu. Jako většina toho co sem napíše. Se mu potom nedivte, že mu rupaj nervíky. Odliv diskutérů pozoruji. Může to být hádkami a urážkami, nemusí. Kdo ví. Cokoliv nad deset řádků nečtu. Bolí mě z toho oči.

Komentář ze dne: 28.09.2020 20:28:08     Reagovat
Autor: - PetrV (@)
Titulek:
To se vám, milý uhlobarone, moc nepovedlo :) Komentář 26. 9. ve 22:54 opravdu není psán mnou :)
Nechcete si radši stavět z písečku hrady a do pusinky nasadit dudlíka? :)

Komentář ze dne: 29.09.2020 12:06:28     Reagovat
Autor: - 化名 (@)
Titulek: 中國萬歲
Víte, co to v tradiční čínštině znamená?
快速箭頭

Komentář ze dne: 29.09.2020 12:44:46     Reagovat
Autor: - PM (@)
Titulek: Bohoušek v češtině
Bohoušek je web komunikující se čtenáři v češtině. Prošel-li někdo studiem cizího jazyka je to určitě chválihodné. Čtenáři zde to asi úplně nedocení. Bylo by lépe se obrátit na diskuze kde může pisatel zcela rozvinout svoje jazykové schopnosti.

Komentář ze dne: 29.09.2020 16:40:57     Reagovat
Autor: - Jméno (přezdívka) (@)
Titulek:
Ano. Na to stačí google překladač. Rozhodně mi ale připadá smysluplnější komunikace v čínštině, než to, co tady probíhá v češtině.

Foglarovské výroky
"Rozsviťte si čaj!" - spiritista pan Pilgram mladému J. Foglarovi.
Vyhledávání
 
KNIHA NÁVŠTĚV
Bohouškovy trvalky
Výročí roku 2024
13 otázek - kvízy
Nejkomentovanější
Vyšlo od roku 2018...
19. 03. 2024
Počet komentářů: 24

Ocenění a vyznamenání pro Jaroslava Foglara
16. 04. 2024
Počet komentářů: 9

Jan Trojan - Roy: "Foglarovo dítě"
19. 03. 2024
Počet komentářů: 5

Saturnin a Stínadla - aneb Setkání Lídy Baarové a Adiny Mandlové v Havlově vaně
04. 04. 2024
Počet komentářů: 1

Foglarovskou ročenku 2023 bude distribuovat skautská nadace
16. 04. 2024
Počet komentářů: 1

reklama

* Bohouška připravuje redakce ve složení: Milan Lebeda - Alpín (vedoucí), Petr Molka - Best (webmaster), Tomáš Hromádka - Krizmen (redaktor). Bohoušek je připravován ve spolupráci s Pražskou pobočkou SPJF.
* Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Bohouška publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
* Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.
* Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.
* Zprávy, příspěvky a žádosti můžete poslat na .