| STÍNADLA |
Bohousek Soutěžime s Bohouškem
Rubriky
Nejčtenější články vydané v posledních 30 dnech
Bohoušek doporučuje
Počet návštěvníků
Počet návštěv od 29. 8. 2000
počet návštěv

Komentáře

ke článku: Komu patří vyznamenání. Otevřený dopis Jury a Pedra foglarovcům
ze dne 03.11.2017, autor článku: Jiří Stegbauer, Jiří Zachariáš

Komentář ze dne: 03.11.2017 09:15:34     Reagovat
Autor: - Martin Bauman (@)
Titulek:
Nevím, co by Jestřáb říkal na to, že dostal vyznamenání od Mažňáka ...

Komentář ze dne: 03.11.2017 20:22:50     Reagovat
Autor: - venca (vaclavkamir@gmail.com)
Titulek: budme svorni.
Milý Juro a Pedro.Musím svámi jen souhlasit.Pozdě ale přece a voto de. ahoj

Komentář ze dne: 04.11.2017 11:36:33     Reagovat
Autor: - Karel (Orko) (k.simonicek@gmail.com)
Titulek: souhlasím s článkem
Jako 84 letý skaut děkuji oběma bratrům. Není důležité, kdo vyznamenání předává, ale kdo jej obdržel!

Komentář ze dne: 04.11.2017 14:19:03     Reagovat
Autor: - Eddy (e@samek@seznam.cz)
Titulek:
Pane M.Baumane! Váš příspěvek, vypadá jako od Štětináče! Zdraví E.Samek

Komentář ze dne: 04.11.2017 14:19:11     Reagovat
Autor: - Eddy (e@samek@seznam.cz)
Titulek:
Pane M.Baumane! Váš příspěvek, vypadá jako od Štětináče! Zdraví E.Samek

Komentář ze dne: 04.11.2017 15:32:14     Reagovat
Autor: - Noe (noe.skaut@)
Titulek:
Je mi 52, jsem skaut a foglarovec a myslím si, že je dost důležité, kdo vyznamenání předává...

Komentář ze dne: 04.11.2017 21:06:17     Reagovat
Autor: - Jan Rem--- (@)
Titulek: Botva proti prez. Zemanovi
Není mi ani padesát něco, ani osmdesát plus, jak píší bratři skauti.. Ale jsem také skaut 60+, i když v hnutí už teď aktivní moc nejsem. Souhlasím ale s názorem, že není podstatné, kdo vyznamenání pro br. Jestřába předával, ale komu a za co bylo předáno! Bratře Noe, hluboce se mýlíš ve svém úsudku! To, co se začalo dít po minulém týdnu, není ale boj o hodnoty podle knížek p. Foglara, ale nečestná bitva proti prez. Zemanovi. Také v mnohém nesouhlasím s jeho postoji a konáním, např. jeho náklonnosti k ekonomicky silné, ale politicky postmaovské Číně, ale právě jako skaut si majestát hlavy státu vážím. Naopak se mi hnusí pisatele, kteří - promiňte ten výraz - sami vyblili vůči hlavě státu v jednom komentáři své vlastní "lejno" a dávají mu přívlastek "hradní". Fuj!

Komentář ze dne: 04.11.2017 21:07:17     Reagovat
Autor: - Jan Rem--- (@)
Titulek: Překlep v názvu.
--Bitva...

Komentář ze dne: 05.11.2017 02:15:03     Reagovat
Autor: - Vzkaz ze Stínadel (@)
Titulek: Ano Vontové nebyli svorní!
Kdekdo se zde ohání formulí ze Stínadel, kterou byla zahajována jednání Vontské rady: Buďme svorní... Jak ale sám Foglar na mnoha stránkách vylíčil, vontská organizace svorností moc nehýřila. Spisovatel sice v několika kapitolkách - po smrti Roberta Komoura, nebo po zvolení Vládi Dratuše do čela Stínadel, popsal, jak nakrátko znepřátelené party zchladily své hlavy, ale pak vše vypuklo nanovo. V uličkách se to zas řezalo hlava-nehlava. Tak proč se upínat k chiméře pofiderní svornosti, kterou ani pan Foglar nedokázal natrvalo udržel ve svém románu? A svět foglarovských nohsledů je ještě větší jungle, než naše stínadelská bludiště. "Buďme svorní..."? Cha-cha-cha!

Komentář ze dne: 05.11.2017 07:02:49     Reagovat
Autor: - Noe (noe.skaut@)
Titulek:
Milý bratře, v pohledu na toto téma se očividně neshodneme... Každý jsme vyjádřili svůj názor na věc a je asi zbytečné to tady dál rozpitvávat...

Komentář ze dne: 05.11.2017 13:27:17     Reagovat
Autor: - Michal Beranek (developpex.beranek@wanadoo.fr)
Titulek: Žádný problém nevidím
Myslím si, že je absolutně jedno kdo a za jakou instituci Jestřábovo vyznamenání převzal. A zase mne překvapuje jak skupinky kolem Foglara nejsou schopny se na něčem domluvit a jedna druhé předhazuje anebo vyčítá to anebo ono.

Je fajn, že se konečně podařilo z „české vrchnosti“ nějaké ocenění vymáčknout, zajímalo by mne čí iniciativa to konkrétně byla abych před ním mohl sejmout klobouk.

Řešit, co se s vyznamenáním stane, tedy, kdo se o něj bude starat, kde bude uloženo je jednoduchá věc. Patří mezi další Foglarovy artefakty, které jsou anebo budou vystaveny ve Foglarově muzeu.

Komentář ze dne: 05.11.2017 14:14:45     Reagovat
Autor: - PM (@)
Titulek: Foglarovo muzeum
Pak je ale otázkou, kteréže Foglarovo muzeum bude to pravé muzeum Jaroslava Foglara. :-D

Komentář ze dne: 05.11.2017 19:45:44     Reagovat
Autor: - jeep (filipek13@seznam.cz)
Titulek:
Juro a Pedro,krásně a srozumitelně napsáno,za mne není co více dodat,děkuji za vaši reakci,moc zdravím Jeep.

Komentář ze dne: 07.11.2017 15:23:32     Reagovat
Autor: - Sam (@)
Titulek: Děkuji
přesně tak.

Komentář ze dne: 07.11.2017 21:29:34     Reagovat
Autor: - Jan Trojan - Roy (foglarovodite@seznam. cz)
Titulek:
Juro a Pedro, jak napsal již předemnou Jeep, krásně a srozumitelně napsáno, také já děkuji za váš otevřený dopis. Roy

Komentář ze dne: 08.11.2017 10:19:38     Reagovat
Autor: - Milovník dobrého vína (@)
Titulek: Kvašák patří do stínadelské stoky
"Nalejme si už čistého vína!" vykřikli svorně všichni, kterým se protivilo, jak bylo od toho svátečního dne zpochybňováno a očerňováno udělení státního vyznamenání pro Jaroslava Foglara panem prezidentem. "Ano, dost bylo toho kvašáku!" přidali se Jura s Pedrem a vychrstli číši trpkého a kalného moku do stínadelské stoky. Kdo takovou močku naléval? Stačí si pozpátku prolistovat komentáře na Bohouškovi...

Komentář ze dne: 19.11.2017 19:57:37     Reagovat
Autor: - Bílý Riki(8) (rehacek@live.com)
Titulek: Vyznamenání pro Foglara
Souhlasím s Jurou a Pedrem. Já osobně jsem rád, že konečně jeden z prezidentů udělil Jestřábovi takové krásné vyznamenání. Je mi zcela jedno, že jde o Zemana.... Konečně, i když až posmrtně, dostal ocenění, které měl dostat za svého života. Mrzí mě, že mu ho Havel nedal, ale nepřekvapuje mě to.... když jsme pořádali v roce 1990 První skautský sraz u hrobky E. Beneše v Sezimově Ústí (bylo tam skoro celé tehdejší náčelnictvo Junáka), tak Velký chrobák se prý "nemohl" účastnit, protože právě obědval asi 400 metrů od místa, kde se sraz konal. Osobně jsme mu posílali pozvání.... beze slov...

Komentář ze dne: 13.06.2018 20:53:59     Reagovat
Autor: - Pavel 1963 - Sokol (pavel.sima@seznam.cz)
Titulek: K negativním reakcím na Jestřábovo vyznamenání
Píši do Bohouška poprvé, ale nedá mně to. Musím se vyjádřit k některým negativním reakcím, které se týkají vyznamenání Jestřába prezidentem Zemanem. Čekal jsem, že Jestřába vyznamená po listopadu 1989 Václav Havel -k mé lítosti bohužel se tak nestalo a do teď nechápu proč. Tohle Václav Havel měl udělat. U Václava Klause mě to nepřekvapilo a, že byl vyznamenán Jestřáb současným prezidentem, beru jako splacený dluh českého národa Jestřábovi. Prezident není monarcha - je jen prostředníkem tohoto aktu. Podle logiky některých by Jestřáb nemohl vyznamenám vůbec a nikým. Vždy se někomu něco nebude pozdávat na hlavě státu, včetně mě. Nejsem příznivcem a ani náhodou voličem současného prezidenta Zemana, nicméně jsem šťasten, že se Jestřáb vyznamenání, žel posmrtně dočkal. Velké díky Jurovi Stegbauerovi a dalším těm, kteří se o toto zasloužili. Jsem si jist, že Jestřáb by vyznamenání přijal jako zadostiučinění a také poctu za jeho celoživotní práci od naší vlasti. Jestřába zakazovali nacisti a následně desítky let komunisti. Přejme mu tuto prosím in memoriam tuto poctu. Pavel Šíma - Sokol (ex člen pražské Dvojky)

Komentář ze dne: 14.06.2018 16:25:26     Reagovat
Autor: - Slavomil Janov - Nashville (oldskauting@email.cz)
Titulek: Konečně klidný a rozumný názor z "Druhé strany"
Po delší době jsem se na Bohouškovi dočetl rozumný názor na udělení vysokého státního vyznamenání Jaroslavu Foglarovi (in memoriam) vloni 28. října. Myslím zejména to, že pisatelem rozumného a klidného vyjádření je pisatel, který přiznává, že není voličem prezidenta Miloše Zemana, ale na rozdíl od jiných (zejména autorů stupidních výkřiků o "hradním lejnu" apod.) se k věci staví věcně, neemotivně a slušně. Píši to proto, že tak by se mezi normálními lidmi měly vést i diskuse o politice, o volbě hlavy státu a podobně. S tím jsem se ale - naopak jako volič Miloše Zemana - příliš u opačného tábora nesetkal... :-(
Slavomil Janov - Nashville, vůdce 48. klubu oldskautů Jestřábi, Praha

  Reklama
Foglarovské výroky
„Ale jakýpak chlapeček! - Dej sem cukroví a žádná řeč se nevede!“ - trochu ústnatý Pepíček na Rychlé šípy dělající Mikulášskou nadílku.
Vyhledávání
 
KNIHA NÁVŠTĚV
13 otázek - kvízy
Poslední komentáře
Jen si postěžuj
"Nojo, měkkej papír... Pro ábíčkáře normální. Kdo umí, ten umí! Já tam tehdy byl na reportíýi o natáčení a mohu potvrdit, že to byla jedna z ... "
Vystřihovánka Natáčení Záhady hlavolamu v ABC 25-26 je věnována padesátému výročí televizního seriálu
Pandora Jewelry
"Seahawks pro shop Air Jordan 1 homage to home Nike Air Max 95 ultra jacquard Air Max 2017 Nike shoes on sale 50 off Tn air Lebron jers ... "
Eduard Marek - Hroznýš, dnes slaví 101. narozeniny
bez titulku
"Vystřihovánka je prťavá, postavičky jsou jak broky. A ke všemu je to celé natištěné na docela měkkém papíru. Nic moc :-("
Vystřihovánka Natáčení Záhady hlavolamu v ABC 25-26 je věnována padesátému výročí televizního seriálu
Movember s RŠ a skautskými osobnostmi
"Měsíc listopad je už sice za námi, přesto charitativní akce Movember ještě neprotnula cílovou čáru. Až do 9. 12. se je možno připojit k ch ... "
Z listopadového kolegia Akademie Jaroslava Foglara 13. 11. 2019
Ad) O Červenáčkovi
"Kousek pubertálního vzplanutí v postfoglarovských dílech je k prospěchu věci, tak je skvělé, že Pavel Čech začal otevírat i tato dvířka. Kol ... "
Překvapující odhalení: člen klubu Rychlých šípů potkal ve Stínadlech děvče
bez titulku
"Také se připojuji s poděkováním Pavlu Čechovi za knihu O Červenáčkovi,je skvělá a už je zařazena v mé knihovničce,Pavel je opravdu jednička, ... "
Překvapující odhalení: člen klubu Rychlých šípů potkal ve Stínadlech děvče
Pavel Čech stvořil báječný příběh
"Stěny mi zdobí jeho stínadelské pohlednice vč. stínadelské mapy. Tudíž jsem se opravdu těšil na knihu O červenáčkovi a tužba se vyplnila :) ... "
Překvapující odhalení: člen klubu Rychlých šípů potkal ve Stínadlech děvče
Kolik švestek, tolik pecek
"Pan_keras, je fakt, že jako ten, co tyhle výplody celé nečte, bych se měl zdržet toho, že to je zbytečné, protože tam třeba něco navíc, nej ... "
Otevřený dopis jako odpověď Jury Stegbauera na pamfletický rozhovor M. Beránka a J. Čvančary namířený proti němu (I. část)
bez titulku
"Celé je to stejně o ničem!!! Příznivci pana S. budou celou dobu stát za panem S. a příznivci pana Č, budou logicky stát za panem Č. Nic víc, ... "
Otevřený dopis jako odpověď Jury Stegbauera na pamfletický rozhovor M. Beránka a J. Čvančary namířený proti němu (I. část)
Zbytečné to není.
"Jednou se takové texty třeba můžou stát podkladem pro zajímavou bakalářku. Literární historie se píše i takhle. Jo a do zápisu: místo Kor ... "
Otevřený dopis jako odpověď Jury Stegbauera na pamfletický rozhovor M. Beránka a J. Čvančary namířený proti němu (I. část)
Ještě jednuc
"Že jsou tyhle články ztrátou času lze prokázat na vzorku lidí, kteří se k tomu vyjadřují. Například PetrV se vůbec nevyjadřuje k obsahu, já ... "
Otevřený dopis jako odpověď Jury Stegbauera na pamfletický rozhovor M. Beránka a J. Čvančary namířený proti němu (I. část)
bez titulku
"PetrV, s tím nesouhlasím a tohle předhazování problémů na základě toho, co druhý napsal (až to bude psát pravidelně, dlouhodobě, pak už by t ... "
Otevřený dopis jako odpověď Jury Stegbauera na pamfletický rozhovor M. Beránka a J. Čvančary namířený proti němu (I. část)
A odsuzujeme tímto oba dva k dvaceti ranám tenisovým míčem
"Staří muži si posílají otevřené dopisy na dvacet normostran, kde si vyčítají staré bolístky. Je to trochu nevkusné a bylo by neskonale mužně ... "
Otevřený dopis jako odpověď Jury Stegbauera na pamfletický rozhovor M. Beránka a J. Čvančary namířený proti němu (I. část)
ke zvídavému
"Pane, prosím vás, dělejte něco s tou češtinou, protože když vypadáte jako žák 5.B, pak vás nikdo nebude brát vážně. Za další, i kdyby měl S ... "
Otevřený dopis jako odpověď Jury Stegbauera na pamfletický rozhovor M. Beránka a J. Čvančary namířený proti němu (I. část)
Stegbauerovi přeji hodně sil
"Chlap, kterej v 97 komplet vychystal (zatím) největší výstavní akci na počest Foglara, nebude žádnej troškař nebo hnidopych, co? Chlap, kte ... "
Otevřený dopis jako odpověď Jury Stegbauera na pamfletický rozhovor M. Beránka a J. Čvančary namířený proti němu (I. část)
Dotaz na organizátora
"Akci pořádá SPJF. Tj. člen, pražská pobočka, či celostátní vedení? Omlouvám se, že se ptám, jde mi jen o statistiku, zápis do své soukromé k ... "
Tajemství vede do Stínadel…
zděšení II
"Bylo by férové, aby na jeden článek či rozhovor jedné strany byl jen jeden článek v podobném rozsahu od strany druhé. Takhle by se mohlo stá ... "
Otevřený dopis jako odpověď Jury Stegbauera na pamfletický rozhovor M. Beránka a J. Čvančary namířený proti němu (I. část)
zděšení
"Panebože, to je PRVNÍ ČÁST? To se jako bude pan S. se svými frustracemi dělit na pokračování? Doufám, že redakce Bohouška je rozumná a vykáž ... "
Otevřený dopis jako odpověď Jury Stegbauera na pamfletický rozhovor M. Beránka a J. Čvančary namířený proti němu (I. část)
Tzv. titulek ke komentáři, tzv. příspěvku
"Tím tzv. mohl pan Č. narážet na celý název, a asi i narážel, když je tzv. použito před celým názvem sborníku, a pokud je v názvu něco o nezá ... "
Otevřený dopis jako odpověď Jury Stegbauera na pamfletický rozhovor M. Beránka a J. Čvančary namířený proti němu (I. část)
Jazykový koutek
"Sborník = ročenka, almanach ; "Sborník nezávislých foglarovců" je ročenka čeho? Kdo jsou nezávislí foglarovci? Pamflet = hanopis, ... "
Otevřený dopis jako odpověď Jury Stegbauera na pamfletický rozhovor M. Beránka a J. Čvančary namířený proti němu (I. část)
bez titulku
"Asi takhle: 1. Doporučuji si nejprve nastudovat českou gramatiku, jinak děláte ostudu hlavně sám sobě. 2. Veřejné praní špinavého prádla j ... "
Otevřený dopis jako odpověď Jury Stegbauera na pamfletický rozhovor M. Beránka a J. Čvančary namířený proti němu (I. část)
bez titulku
"ZP je ten, co psal v pondělí v 19:11:17, p. Šmitmajer, a já na něj reagoval a vysvšětloval mu, že o něm jako o kamarádovi se p. Čvančara nez ... "
Rozhovor s Jaroslavem Čvančarou nad stránkami Sborníku nezávislých foglarovců
nemoc
"Nevím, kdo je ZP zač, ale vy, pane, jste hodně nemocný a měl byste vyhledat odbornou péči, dokud nezačnete být nebezpečný svému okolí. Díky ... "
Rozhovor s Jaroslavem Čvančarou nad stránkami Sborníku nezávislých foglarovců

reklama

* Bohouška připravuje redakce ve složení: Milan Lebeda - Alpín (vedoucí), Petr Molka - Best (webmaster), Tomáš Hromádka - Krizmen (redaktor). Bohoušek je připravován ve spolupráci s Pražskou pobočkou SPJF.
* Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Bohouška publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
* Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.
* Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.
* Zprávy, příspěvky a žádosti můžete poslat na .